Lägenhet

Dåligt med uppdatering här men så är det!

Tiden har gått så himla fort nu efter jul inte hunnit med nånting känns de som... Men som ni ser på rubriken så har jag och min älskling skaffat lägenhet som vi flyttat in i nu i vekan! Så det har varit myycket på sista tiden. Känns lite konstigt dock eftersom jag bott hemma under mina 20 år och inte flyttat någon gång men det blir nog bra till slut. Man vänjer väl sig liksom. Huvudsaken är att det känns väldigt bra iallafall!

Har nog inte så mycket att dela med mig av förutom att julen var mysigt och jättebra och jag var sjuk på nyårsafton så det blev väldigt lugnt med några vänner och så bara, Likabra det! Nästa år hoppas jag få ligga med en drink i handen på någon strand i värmen, hihi :D

AH.. bilder på lägenhetren kommer nog mest upp på fejjan.. kankse nån här om ni har tur hehe... Man vet aldrig med tanke på hur kass jag är på att blogga nuförtiden!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0