2011 01 10

Idag är det första vardagen i mitt och Mickes nya liv som sambos med jobb och allt sånt. Det känns lite ovant men det känns ändå bättre och bättre hela tiden och nu har jag även börjat sovit bra i nya sängen. Att byta omgivning sådär efetr 20 år i samma hus är verkligen en omställning men på ett bra vis såklart.
Jag har jobbar från 10.30 till 17 idag och dagen gick faktiskt fort fram idag så det kändes bra. Tog min första kund idag med så det går framåt iallafall! Bara att lära sig allt pappersarbete och lite mer om kakel och sånt som fattas nu men det kommer ju med tiden liksom :) Jag är glad att jag har ett jobb med fast inkomst åtminstone! Awsome.

Annars har dagen varit lugn.. Kom hem åt mat, fick besök av mami och sen Mickes familj. Trevligt trevligt :) Och för övrigt så funderar vi på vilket internet vi ska ha i här i lägenheten, finns ju en del att välja bland om man säger så hehe.. Och jag vill ha en ny dator!! eftersom min valde att säga upp sig för några veckor sen.. lagom kul.

Sitter och kollar resor också.. vill bara boka nåt nu, åhhh vad jag vill till solen inom en snar framtid!

Men nu ska jag gå och tappa upp ett bad och lata mig!

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0