6/4

April!! Äntligen börjar det gå åt rätt håll! Nu är det vår och snön har börjat försvinna så smått. Det gillar jag!

Själv har jag hunnit skaffat mig ett nytt job på Resturang/cafe och det känns bra :) Kul med lite att göra och något nytt! Imorrn blire jobb igen :) Schemat är rätt nice det med förutom att jag jobbar ju helg udda veckor och då råkar det innebära att jag jobbar på sista april tror jag men det går nog att lösa kankse annars får jag roa mig på kvällen helt enkelt! Så det löser sig :)

Annars då... Idag har jag avrit i stan på min lediga dag med bästa mamma och shoppat lite. Bla ett par svart jeans som sitter som smort, två toppar vare sig en av dom INTE ÄR SVART helt otroligt! måste bli lite färgglad av mig nu känns det som) Och sen en långärmad topp/tröja också och en mascara. Så jag är nöjd. Nu är det bara skor som fattas skulle kunna köpa mig hur många som helst ge mig mer pengar tack!

Så är läget alltså.. nu ska jag nog dra mig mot soffan och min älskling men först ska jag dreggla över alla converse utan att försöka klicka hem några!

Hörs!

Nu längtar jag bara till detta! SOMMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0