Saturday

Hola!

Igår var Micke och jag in till stan och köpte nya mobiltelefoner. Man kan ju säga att de var på tiden liksom, haha. Det blev dock likadana sorter för oss båda men i olika färger iallafall. Jag köpte en röd fin telefon (: Nöjd!

På kvällen gick jag till Josefine och drack lite och umgicks och sen gick vi en sväng till Brorsans på den där rockkvällen haha. Helt ookej! Lyckades komma hem till Mickse till slut och låg i sängen vid kvart över 2 men de är finte, heh.. Är iallafall pigg som en lärka och mår kanon eftersom jag inte drack så mycket igår.

Men nu ska jag strax åka iväg och jobba lite. Från 12 till 16 helt ok. Kommer antagligen gå apfort! Ska bli ruligt.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0