Tisdag

Ännu en ledig dag och jag har varit vaken sen kl halv 6. Fint de! Anledning var väl att jag skulle på ett möte med en snubbe på af men självklart ringer dom och säger precis när man ska bege sig och har hunnit ut att det blir inställt. Typiskt!! Så den här dagen har varit låång. Men har iallafall blivit klippt av syster vilket var mer än behövligt! Håret känns så mycket lättare nu och enklare att göra nåt med. Nu får vi se om det blir till att klippa av det en bit nästa gång. Vem vet!

Annars händer väl inget speciellt ikväll. Får se om jag pallrar mig upp kika på syrran när hon hopptränar eller inte. Är ju så himla kallt ute. Skulle ut och gått idag tänkte jag men är ju så halt så det får vänta. tur att det är pump imorgon iallafall!

Nu är jag mest trött och hungrig.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0