Ny design

Har pillat lite med bloggen för att jag ahr så tråkigt. Väldigt enkelt men rätt så fint ändå. Blir dock irriterad över att jag inte får den där lila texten. Hur ändrar man färg på den?! hjälp mig någon snälla, blir galen!

Sen så har det kommit massa snö också om någon missat de så nu är det vinter på riktigt. Därför var jag till min kära vän Josefine igår som fått julkänslor redan och bakade knäck och chokladkola och åt min första ischoklad för den här vintern! Gott och mysigt. Som jag saknat henne! Sen ska vi ha julbak första advent också :D Ska även försöka få Micke att baka pepparkakor med mig bara för han tycker julen är så överskattad! Funderar nästan på att köpa en deg idag och baka är så sugen. MEst på degen kanske men vad gör de? ;D

Sen så från det ena till de andra så var jag, mamma och min moster in till stan (Gävle) igår och jag hittade en del för en gångs skull eller massor egentligen men så är det väl jämt när man inte har så mycket att spendera. MEn fick med mig en skitasnygg jacka för halva priset och två t-shirts för halva priset och ett par coola och snygga vinterkängor! Var in på en affär som heter Dollar Store också och dom hade så mycket fina "flyttahemifrånsaker" typ tallrikar och gardiner och allt sånt. Så nu är jag så sugen på nåt eget. Vill bara köpa massa saker och göra fint. Men blir nog kvar hos kära mamma några månader till iaf!

Tänkte försöka börja blogga lite oftare igen får se hur det går dock!

Ha så mysigt i snön!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Den lila texten ligger förmodligen mellan body och wrapper :) Myyyysigt med julbak!

2010-11-10 @ 20:28:00
URL: http://marialisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0