Mysmåndag

Det här har varit en riktigt segisdag men en mysig dag. Var upp till tsallet med mami på morgonen och släppte ut alla djur och sen hem och sov en stund till! Bra skönt. När jag vaknade sen efter 10 så käka jag frukost och sen gicka jag till pappa och klippte honom. Han är hemma för han har slitit sönder ryggen (igen) så jag vart kvar där några timmar och drack kaffe och såg nån b-ig film på tvn. Mysigt!

Nu har jag dock hunnit dra en dusch och fräschat till mig lite så nu väntar jag på att Micke ska komma och hämta mig efter jobbet så ska vi åka hem till han och se film och äta glass eller nåt. Det gillas.

Alltså blir det en mysmåndag! Förresten så snöar det ute också så det blir ännu mysigare!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0