Fredagsmys

Idag är det fredag och det innebär fredagsmys. Var länge sen jag var ledig en fredag nu! Kan va skönt. Ska gå och fräscha til ma lite tror jag känner mig som ett drägg! Jaaaa

Annars så har jag ägnat den här dagen till att sova och lämnat in min dator på lagning (igen) undra vad den tänker ha för fel den här gången! Blö. Blir knäpp på teknik. Ah. Åså har jag fått mitt körkort, äntligen så slipper man släpa runt på passet. De va de de. Sen ska jag göra fläskfile och potatisklyftor och kila till pappa en sväng och kolla på nya sofforna som dom får hem idag och sen idol till kvällen. Låter finte.

Nu har jag ont i magen med. Joobbigt.

Sen undrar jag om det inte råkar va någon som vill åka utomlands, inte i år men nästa! I need it känner jag. Komma iväg lite! Skulle va fint som snus de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0