22:16

Har varit in till Valbo och hämtat ut syrrans nya mobil som hon fått för den andra inte ville fungera och så blev det en kaffe från OK också fast det var inte speciellt gott dock. Typiskt!
Efter det körde jag henne till stallet och åkte och väntade hos min äslkling under tiden som låg och sov när jag kom, tröttis!
Och sist men inte minst så avslutade vi med träning, en riktig systerdag och så har jag varit taxi med känns de som utan betalt dock ;D

Imorrn blire jobb mellan 14 och 19 och sen hoppas jag på lite mys imorgonkväll!

Nu ska jag typ sova så go natt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: haha, inga problem :)

neej, den ser ut som den ska i mozilla.. vad har du? måste fixa det. ;) fast just nu kan inte ens jag se den så fattar inte vad som hänt.

2010-11-10 @ 22:31:35
URL: http://marialisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0