22/11

Ny vecka, nya tag eller?

Jobb på lördag iallafall. Hoppas det blir nåt mer. Får nå fel av att bara gå hemma och inte ha nåt att göra. Måste söka mer jobb känns de som. Ett till förutom de jag har. Så jag kan jobba, flytta och fortsätta spara och sen åka iväg en stund och sen ta tag i livet en gång för alla. Precis så vill jag att det ska bli, så nu måste jag fan se till att det händer också! Hur svårt kan det vara egentligen att ta tag i något man verkligen vill. Det gäller bara att ge sig fan på det!

Känns som en liten förändring är på G iallafall! Det blir nog bra isåfall så slipper det kännas som man står kvar och stampar på samma fläck utan att man kommer nånstans. För så känns det nu!

Nu ska jag äta frukost och fundera på livet!

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0