18/11

Hola!

Har varit en slapp vecka denna vecka. Rätt segt ibland eftersom jag blir så rastlös om dagarna när jag inte har någe att göra. hoppas det blir lite jobb till helgen kanske eller så. Fast lite nytta har jag allt gjort!
Igår rensade mamma och jag ur båda garderoberna uppe eller vad man ska kalla det. Iallafall så låg det hur mycket skit som helst där inne som man liksom samlar på sig. Blev 2 vändor med en proppfull bil med massa skit som skulle slängas. Så nu är det fint!

Jag vill verkligen ha nåt eget känner jag snart. Blir så sugen på att få köpa lite fina saker och göra fint precis som man själv vill ha det! Inom en snar framtid hoppas jag det blir!

Kom nyss hem fråna papi och nu ska jag nog göra nåt att äta. Det snöar ute också, mysigt! Vill ha jul nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0