Sommar nu?

Nu verkar det vara sommar ute på riktigt nästan. Heeeelt underbart!

I helgen har det varit fullt upp. Igår åkte jag, Micke, syster, Adam, pappa och Åsa Ekerölinjen. Vi käkade god mat och handlade lite gott. Precis som det ska vara helt enkelt. Trevligt trevligt! Hann kika in på Andesr fest med en snabbis på kvällen innan vi åkte hem med Zacki som var helt överlycklig över att han slapp vara själv.

Idag har jag vart hundvakt, njutit lite av solen och bara varit. Skönt!

Just nu sitter jag hos Micke som kollar på fotboll och funderar över vad tusan jag ska ha på mig på studentskivorna som jag ska på?! Fick lite panik nu när jag började tänka på de. Dryyygt!

Och imorgon blir det första dagen på sommarjobbet. Börjar med några veckors praktik först. Kanon. Kommer bli awsome de där tror jag!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är ju världens sommarkänsla ute ju ! t o m på natten :D helt underbart!

2010-05-18 @ 23:13:12
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0