Maj

Har inte skrivit på ett tag så det kanske är dags nu kanske...

Just nu är jag mest less på att det inte fanns körlektionstid förrän den 24e maj !?!?! Helt sjuuuukt. Måste alla ta körkort smatid som jag hade tänkt att göra det. Hade ju tänkt ha det där kortet i maj nån gång men det lär ju inte ske. Så nu är jag lagom arg och irriterad! Blä....

Har ringt och fixat med lite annat idag iaf så nu börjar hösten lösa sig. Skönt som tusan måste jag säga och rätt känns det med faktiskt. Nice.

Skulle va ännu bättre om man kunde lyckas fixa ett sommarjobb med men det verkar hopplöst på den fronten. Skyller på lågkonjukturen.

Nu ska jag nog åka och köpa lite godis, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0