Våren på väg?

Det känns så iallafall! Några små plusgrader, sol och det dropper lite från taken. Helt underbart! Ska försöka ta mig ut och gå en sväng sen i det fina vädret och njuta lite av vårsolen. Och inte nog med det så blir jag på så himla
bra humör när det är fint väder, älskart!

Annars idag så har jag bara varit på ett möte på Arbetsförmedlingen. Vad är det med arbetsförmedlingen och möten egentligen? Dom verka älska att ha möten... Fick gå upp vid 8 för att hinna dit till 9. En aning drygt vare att stiga upp kan jag säga. Ville bara vända mig om och fortsätta sova. Plus att jag sov så himla bra och så ska man gå upp. Det är typiskt! Va där i 2 timmar och när jag kom hem så gjorde jag en kladdkaka. Och den blev så klart lyckad eftersom att jag är kung på att baka kladdkaka faktiskt.

Nana... nu ska jag kolla på en film som äntligen laddat klart. Hoppas den är bra nu oxå. Yeeah.

Tjo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0