Solsken

För att idag är det fiiiin fint väder och jag är på bäst humör. Like it!

Igår åkte jag till Micke på kvällen och hade det mysigt. Fredagsmys kan man ju kalla det lr nåt. Kollade OC som jag blivit beroende av, käka chips, kolla lite på en film och så fick jag massage. Så jävla skönt det är alltså. Kan va bland det bästa som finns.

Vakna imorse och kände mig frisk för första gången på två veckor förutom att jag var liiiite hes bara men det är borta nu. Yey! Kanske kan det vara det fina vädrets förtjänst? Måste va så.
Blev frulle och så och sen fick jag skjuts hem så nu har jag varit hemma ett tag och hunnit med en promenad med mamma och en dusch. Finte.

Ikväll tror jag att jag ska umgås med Josefine. Var ett tag sen nu!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Per Gessle och längta efter sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0