Sjuk?

Jäkla hals alltså... Att den bara inte kan ge sig någon gång?! HAde ju precis kommit igång ordentligt med pumpen både söndag och måndag och nu bara för att jag ska träna idag igen så gör den ont igen. Typiskt! Så det blir väl ingen träning för mig eftersom det verkar vara nåt litet virus som ligger och lurar. Drygt drygt.

Varit vaken sen 9 med. Morgonpigg och kvällstrött. Finte! Så jag funderar på att ta en liten halvlugn promenad lr nåt nu lr så väntar på att Jossan ska sluta så jag kan fråga henne om hon vill med. Får se!

För övrigt har jag feta shoppingsuget just nu. Vill bara handla! Framförallts 2 par skor jag sett och ett par jeansshorts. Snart får jag pengar och då ska jag minsann unna mig något nytt! Va ett tag sen sist lixom. Och sen skulle jag vilja åka in och kolla på Micke och dom när dom spelar ikväll men ingen kan självklart följa med -.- Känns inte som man vill åka själv och kolla lixom. sitta där som en nörd i nåt hörn. Haha, neh va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0