Kom kom kom

nanana... jävla låt och sätta sig på hjärnan alltså och bra är den ju inte ens heller lixom. Mest töntig.

Åkte som sagt ut till Degerbo till Linda igårkväll för melodifestivaltittande, gottis och kortspel med lite brudar. Mycket trevligt var det! Sen blev det en liten raggarunda i Amandas nya racerbil innan jag tog bussen hem vid 11. En stund efter att jag kom hem sen så kom Micke efter halv 12 nån gång. Vi käka lite och kolla lite på en film, The Butterfly Effect. Den filmen var väl sådär.. lite seg tyckte jag den va efter att ha kollat klart på den idag. Men Ashton Kutcher är ju snygg iaf så det är ju alltid nåt lixom.

Idag bestämde jag mig för att sluta försöka sova vid 10 efter att ha lyckats fått typ 3 timmars sömn bara. Hatar när man inte kan sova och vrider och vänder sig. Usch. Speciellt när man ser hur den andra personen sover hur bra som helst och man vill inget hellre än att göra likadant lixom. Men ne då. Så jag nörda lite data och sen efter 12  slog jag på Kom kom kom låten och va lite dryg för då tyckte jag att Micke inte behövde sova mera. Snäll som jag är.

Annars idag så har jag grillat korv med Josefine och nu är jag hemkommen från träning. Det kändes bra. Så hoppas vad det nu är för litet virus som drygat hela veckan givit upp nu! Men nu ska jag försöka stoppa i nåt i mun hur spymätt jag redan är annars blir det ju inget resultat av träningen inte!

Storsovarn i egen hög person

 


Kommentarer
Postat av: josefine

har du snott mitt påslakan!!!!

2010-03-15 @ 14:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0