Dance inside

Så känner jag mig lite nu, att det dansar lite i mig för för att jag är så glad och lycklig bortsett från att jag är arbetslös för det suger lite men annars så! Segast i världen känner jag mig oxå.. jobbigt. Därför ska jag nog dra på en film sen och äta chips lr nåt sånt, popcorn kanske elleeeer godis, hihi? Får se vad de blir. Jag är jordens största godisråtta alltså. Tur för mig att jag tränar så pass som jag gör! Annars vet man aldrig  hur de skulle kunna sluta.

Idag har jag inte gjort så mycket... Var ut och gick med Jossan och sen har jag inte hunnit med så mycker annat. Och igår åkte jag till Micke på kvällen och där har jag spenderat halva dagen idag oxå. Dessutom tror jag inte jag känt nån människa som sover så som han gör.. StorsovarN.

Tog bort min BDB idag oxå! Så jävla nice det känns haha! RIP Bilddagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0