7/3

Här sitter jag och har varit vaken sen halv 9 för då var det dags för morgonpromenad tyckte Zacki.. Så äre när man är hundvakt tydligen. Så det blev inget sova bort halva dan idag inte! Lite segt att kliva upp med tanke på att jag inte kom i säng förrän halv 2 inatt bara. Men det gick!

Igår så var jag med Josefine hela dagen. Vi färgade hennes hår och det tog hela dan men det blev bra till slut! Så fint så blev de! När det var klart gick jag hem och fixade mig och sen kom Caroline och Josefine hit och vi drack sangria och kollade på melodifestivalen och så. Sen vid 11 åkte vi till Linn i Månkarbo en sväng och drack lite till o snacka skit, trevligt trevligt! Och så provade jag shotta nåt som var så sjukt äckligt.  Det luktade som jäger men smakade fan rent utsagt haha. Blä. Åkte hem vid 1 sen och gick o la mig. Skönt.

Idag är det bodypump som står på schemat! Äntligen va en vecka sen sist nu för att mitt kort tog slut men idag ska jag köpa nytt! Vill att klockan ska bli 20 i 7 nu! Tycker dom borde flytta fram passet till tidigare på dan. Det skulle va nice.

Nu har jag nyss dammsugit mitt rum och bytt sängkläder så nu vill jag att det ska bli kväll så jag kan lägga mig i min nubäddade mysiga säng! Finns typ inget bättre än det. Helt underbart äre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0