15/3

Måndag igen då och jag vaknade vid 9 tror jag pigg och glá! Härligt härligt. Drog mig en stund och sen käka jag lite frulle och gjorde i ordning mig lite eftersom man inte gärna kan se ut som en död när man ska gå runt och lämna CVn kände jag.

Så jag kom nyss in efter en liten promenad runt Tierp med syrran. Känns bra att några lät lite positiva iaf. Men man ska väl inte ha några förhoppningar. Blev en tur in på skoenglunds med där jag kärade ner mig i ett par gladiatorsandaler som jag sett på ellos hemsida innan. Så dom ska jag gå ner och köpa direkt sen när jag äntligen får in mina pengar.

Om en timme ska jag köra oxå i Gävle. Hej hej körkort här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0