Helgen

I fredags var det grillkväll hos Sofia och Patrich. Himla mysigt och trvligt var det! (: Borde göras oftare och det kommer det också!

Och igår så var jag med min älskade vän Josefine! Vi beställde god mat från Brorsans och gjorde sangria och höll hus i Tobias lägenhet. Gud vad jag också vill ha något eget nu! Sen efter ett tag så kom även Sofia och Linn dit och efter en stund till så ramlade alla grabbar som varit på forbollsfest in också. Kul kväll med lagom mycket dricka och lite dans!
Kom väl hem runt 3 nånting. Bra skönt att ha nära hem!

Nu sitter jag nere i soffan och äter lite och väntar på att min älskling till sjusovare ska vakna nån gång... Och just precis nu verkar det som att hela himlen öppnade sig också... Fint med svensk sommar va? NOT

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

ja det borde helt klart göras oftare :D

2010-06-13 @ 22:44:35
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Miss Jenny

ja det borde helt klart göras oftare :D

2010-06-13 @ 23:02:24
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0