Uppsala och Snabba Cash

Igår var jag i Uppsala hela dagen och det var trevligt. Annika och jag åkte in vid 2 och gick lite på stan. Köpte lite underkläder så nu kan ajg rensa ur allt gammalt skit. Vid 5 sen så kom Linda och Vickan och då blev det kinamat! SÅ JÄVLA GOTT. Efter det blev det bio där vis då såg Snabba Cash. Den var bra, lite seg på sina ställen men bra och Joel Kinnaman är ju bra snygg alltså, grr!  Blev 9tåget hem sen och under tiden som vi vänta så kom det fram en uteliggare och berättade om sina bravader. Tex att hon varit gift med en gorilla? hahah., Man ska ju inte skratta men vem kunde låta bli lixom. Så jävla kul.
Fick skjuts hem sen av Mickepick som kom hit sen. Min fredag var helt perfa med andra ord!

Idag blir det en lugn dag med tanke på det här jävla vädret... kan det inte bara sluta snöa nu?! Blä..

Nu ligger jag i soffan och Micke åkte för en stund efter att vi skottat fram hans bil som var helt insnöad, bra drygt. Ska aldrig mer säga att jag vill ha snö... för fan vad med snö jag fick. Vill ha sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0