Tuesday

Idag har varit en fullspäckad dag typ. Kl 11 imorse tog jag budsen in till Uppsala för att färga håret hos syster kl 12.30 och det tar sin tid lixom och bra blev det! Lag i utväxten med en rödbrun lr brunröd vet inte vilken ordning och sen gjorde jag ljusa slingor med magma heter det och det blev skitsnyggt faktiskt! Hade inte alls tänkt göra nå slingor när jag kom dit men så hittade jag en snygg bild och då var det kört haha. Så nu har det hänt lite iallafall. Bara vänta på att det ska bli lite längre nurå. hoppas det växer fort!
Efter det så drog jag en repa på stan på jakt efter lite underkläder och så råkade jag prova en tröja som jag såklart blev helt kär men jag köpte den inte, duktiga mig! Måste snåla nu känner jag så får det bli lite nytt till våren sommarn sen istället (:

Nu på kvällningen så har jag hunnit med en promenad med Annika och så har Jossan varit över en snabbis med, trevlans! Kom inte hem förrän kvart över 6 men likabrade så slipper jag gå runt och vara rastlös en dag åtminstone. Ska nog kolla tv lr nåt nu tror jag!

Tjo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0