Torsdag

Sitter i min säng just nu och känner mig matt och seg. Kan bero på att jag inte ätit nåt idag typ tack vare den där krampen som jag hade i magen halva dan. Tur att den försvunnit nu iaf! Händer det en gång till så lär jag kankse gå och kolla upp det. Som att det inte är nog med problem med min mage redan lixom? -.-'

Igårkväll skippade jag träningen och åkte till Micke istället. (Och han är verkligen hemma nu.. Galet!)  Rätt chill. Men nu blire inget mer sånt! Träning på söndag och kanske fredag, får se!

Just nu står det en cheesecake i ugnen som jag håller på att bakar åt min lata syster snäll som jag är ;) Kanske dags att göra lite mat nu... så man blir lite människa igen. En macka på en hel dag är inte mycket att hänga i julgran lixom!

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0