Söndag 24/1

Här sitter jag och är segast i världen. Undrar varför det ska bli så så fort man druckit dan innan. Det är bra drygt tycker jag!

Igårkväll så bar det av till Jenny i Örbyhus med lite tjejer. Vi spelade drickspel, drack, snackade, tog massa fula kort och hade trevligt helt enkelt. Kul att träffa alla igen eftersom det var ett tag sen sist (: Kl halv 2 sen så åkte vi som var kvar hem och sen vid halv 3 låg jag äntligen i min säng, skööönte!

Idag blir det inte så jättelugnt heller. Ska troligtvis klippa, sen träna ikväll hur nu det ska gå med den här träningsvärken jag fått efetr jag red. Pain! Så ska jag försöka hinna med och övningsköra en sväng med. Lär ju nöta på nu lixom om det ska bli nåt körkort i mars nån gång.

Nu ska jag fundera vidare på hur jag ska börja med mitt personliga brev... hatar att allt ska vara så jäkla krångligt nuförtiden, blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0