Måndag

Gick upp strax efter 7 idag för att jag hade körlektion dårå. Och det gick väl helt okej, inte helt nöjd men det kommer. För nu jäklar ska jag ligga i minsann! Ska skrapa ihop lite money till testerna nu bara så jag kan börja plugga ordentligt och allt lixom. Fyfan vad skänt det ska bli när allt är klart så man slipper det hära sen. Satasr på att kunna vara ute på vägarna i mars nån gång helt själv iallafall för det är tanken och lärarn tyckte det lät rimligt så atteh nu äre upp till mig och nöta järnet så att säga, yeah!

Nu vet jag inte avd jag ska göra, kolla lite i boken kanske är en bra idé? och ikväll blir det pump verkar det som oxå, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0