Klaga

Åhhhhh!!!!! Mina muskler känns de som nån har slitit isär varenda sena i, mitt hår är kort, fullt med utväxt och ser förjävligt ut, jag ser ut som en tönt fint! Och jag har haft den värsta saknadagen under hela den här tiden sen igårkväll o hela dagen idag och nu så jag vet inte vad jag ska göra lr ta vägen snart?!?! Och min data är forttfarande inte lagad! och det har gått snart två veckor. Typiskt datasnillen att vara såjävla sega med allting!

Men lite bra saker har jag gjort idag med. Som att övningskört i Gävle och varit på IKEA o handlat en laptopkudde! Jag saknar min dator ;( Haha! Käkatpå Ikea har jag oxå och sen var Jossan hit en sväng med o vi spelade spel o jag förlorade som vanligt lixom....


Och fråga mig inte varför jag lag in den här bilden? För det vet jag inte
Men vem tycker inte att crazy frog är cool lixom? Inte jag


Kommentarer
Postat av: Ronja

Men tjabba nylund. de e fint me mig. hur ere själv?



2010-01-14 @ 15:09:48
URL: http://pillowfights.blogg.se/
Postat av: Ronja

antar att de va du som skrev anonym. Skönt att höra, grabben kommer väl hem snart också om jag inte minns fel?

Vad gör du nu då? Jobbar du kvar som storsäljare? ;)

2010-01-14 @ 17:20:39
URL: http://pillowfights.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jo men det fungerar för mig, rullar på och tar som sagt studenten snart (wiiii) , kommer du och firar dårå ;)

2010-01-14 @ 22:43:52
URL: http://pillowfights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0