Happy!

Idag är jag glad och har varit effektiv! Vaknade, käka frulle och sen gick jag över till pappa en sväng för att han var hemma idag pga ryggen. Innan 13 så knallade jag hem för att klippa Fredde, lite cash där då iaf!
När jag gjort det så dammsög jag lite nere eftersom jag ändå höll på och sen diskade jag och nu har jag dammat och dammsugit uppe oxå. Det behövdes! Bara att byta sängkläder nurå sen är allt fresh igen!

Nu ska jag nog chilla lite och sen blir det nog en promenad med grannen!

En dag kvar och jag dör snart... shit. Åhh.. längtar

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det pirr på riktigt va? ;) happyface marre!

2010-01-25 @ 20:08:11
URL: http://somenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0