Fredagsmys

Fredag idag då, härligt! Bara två dagar kvar på veckan sen. Och idag har jag inte gjort mycket alls mer än att vaknat, glott tv, käka frulle och sen var jag ut på en promenad i finvädret. Varmt och skönt idag ju jämfört med de veckor som varit. Det är bra illa när 6 minus känns som rena vår/sommarvärmen alltså! Skönt var det iallafall att kunna ut o röra på sig utan att frysa ihjäl så hoppas det inte blir kallare igen! Sen har jag bara kollat på Pretty Woman och OTH, bra grejjer.

Resten av kvällen kommer spenderas framför Let´s Dance meden påse godis som jag ska gå ner och införskaffa mig snart och en Josefine om hon inte tänker vara segast i världen.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0