Ågrenhuve

Åh jag blir ju tokig på mig själv ibland alltså! Finns nog ingen som är så velig som mig i hela världen tror jag!!! Sitter redan och har typ ångrat att jag gjorde slingor, bra drygt! Det är ju fint visst men fan... trivs nog bäst som helmörk även fast håret ser himla kompakt ut då för att det är så tjockt men man ska ju trivas så atteh... Får se hur kaluffsen ser ut efter helgen, haha. Då är säkert slingorna borta igen om jag inte hinner ångra mig igen....... vilket jag säkert kommer göra typ en miljon gånger.

Gaahhh. Orkar inte med mig själv snart måste du vara så dryg Martina?

Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

martina du är inte dryg, du är underbar <3

2010-01-20 @ 23:41:04
URL: http://lindanasbom.blogg.se/
Postat av: Annika

Martinan lilla, det är ju fint :) låt de gå några dagar så ska du se att du blir van och du tycker det är lika fint nu som när det är hel mörkt :)

2010-01-21 @ 11:31:10
URL: http://annikakall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0