7/1- 10

Idag har jag haft körlektion så var uppe redan kl 7 imorse, tröögt. Duschade och grejja och sen fick jag skjuts till körskolan. Är faktiskt rätt stolt över mig själv eftersom att det var första gången som jag körde i snökaosoväder och man såg typ ingenting! Dock råkadejag köra in i en snöhög lite grann men vad gör väl de om 100 år? Haha.. sånt som händer!
Och nu har jag nästan nyss käkat och ska väl läsa de sista så jag kan lämna in boken sen och så ska jag ta hand om Jettis idag oxå..

Sen undrar jag avrför jag drömmerså jävla mycket vareeeenda natt. Blir ju tokig! Tidigt imorse vakna jag av att jag hade panik och höllpå att börja gråta i drömmen för att jag satt i en bil som höll på att krocka och igår drömde jag att jag berätta vad jag ahde drömt i drömmen för en kompis lixom och sen när jag vakna visste jag inte om det var sant lr inte... Blir ju bra less. Nu får de ge sig snart så man får sova ordentligt istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0