23/1

Igårkväll åkte jag som sagt till Linda! Hon mötte mig vid bussen och sen knallade vi hem till henne där vi kollade på film och chilla i hennes säng och killen i filmen är så sjukt jävla snygg!! Galet. Snacka massa om allt o inget gjorde vi med och sen slockna vi efter ett tag. Bra fredagkväll.

Imorse vakna vi lagom sent, käka frulle och sen stack vi till min buss. Jag åkte spark och lyckades göra en vurpa så nu är mina smalben mörbultade. Så jävla klantig men det var bra kul, haha.

Nu sitter jag och latar mig bara, är lite småseg. Har varit ner och dragit en solning med syrran oxå, sköntde. Ikväll får jag se vad jag orkar göra... kanske något lr kankse ingenting. Det visar sig!

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0