20100401

Idag har jag... inte gjort så mycket. Typ tränat, lämnat in min dator och spelat YATZY och gissa vad?! Jag fick yatzy i 6or tillomed! Tror att Adam och Angelica blev lite döva av mitt glädjeskrik hah, shit. Blev helt överlycklig verkligen ;D MEn så dets ka va ju! Sen så har jag prata med Mickepick och han kommer hem nu januari dock vägrar han att tala om när, dummis! Men det blir spännande. Som att vänta på julafton lr nåt igen typ. Åhh vad jag längtar...

Jaaa och träna var det himla skönt att få göra idag igen efter 3 veckor. Gick väldigt lätt ändå trots uppehålletoch så. Härligt! Så nu jobbar vi till beach 2010 hät minsann ;) Inte så fasligt långt kvar ändå ju lixom...
Och min dator får jag förhoppningsvis tillbaka i slutet på denna vecka lr i början på nästa, awsome. Måste fixa hem lite filmer och shit!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0