2010

Då var det dag 2 på det nya året då och den har bara varit seg och allmänt tråkig....
Igår dock så hände inte så mycket heller egentligen men lite mer iaf. Var ut i snön o skotta lite och sen gick vi till moster som fyllde år och fikade och kollade på tv och sen efter de gick jag till Jossan och vi kollade på film, The uninvited. Yeee och sen kilade jag hem efter 8 nån gång och så va den dan över lixom.

Kanske ska berätta lite om nyårsafton med då när jag ändå är igång så att säga... Ehhm, vaknade rätt tidigt iaf och duschade och grejja för att sedan börja fixa till sig vid 3 tiden. Klockan 4 sen kom Linda hit och hon fixade till sig och jag grejjade den sista skivan med musik på. Snacka om att hon var räddaren i nöden när det gällde de där med att få tag på tomma skivor! Men iallafall så begav vi oss till Sandra vid halv 6 för käk och lite förfest med henne, Nicole, Julia och Julias kompis. Trevligt! Efter ett tag sen så började det komma lite folk och det blev lite fest istället. Inte överdrivet kul hade jag men de dög, fick träffa och fira tolvslaget med dom bästa iaf! Sen efter det ringde jag till andra sidan jorden och det blev lite jobbigt så det slutade ju halvbra. Tur att han kommer hem snart. Vid halv 2 lr nåt så fick jag skjuts hem av Lindas föräldrar. Lagom skönt att slippa gå kan man säga!

Nu är jag bara mest less och allmänt uttråkad och funderar på vad fan jag ska göra? När jag inte kan roa mig med OTH heller eftersom min data jävlas och har sig....













Lite bilder från innan alla människor kom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0