2 veckor

Idag har jag chillat med Jossan. slingat håret på henne, gjort våfflor och ätit dom och tränat nu på kvällskvisten. Finteee! Och kommer sitta fint med träningsvärk imorrn med, yeah.

Annars äre lugnt i mitt liv.. det går sakta men säkert framåt med körkort och så och jobb måste jag ta tag i och försöka hitta med så man slipper leva som en uteliggare och mådåligt över att inte ha nåt att göra om dagarna. Hatar att ha fredag hela veckan! Tur att jag snart får sällskap så jag slipper gå runt och inte ha nåt liv helt själv, haha typ.

Nej satan vad jag längtar nu! Bara för att man vet att det är såkort tid kvar så går tiden självklart apseeeegt, typiskt!

Oasis- Cast no shadow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0