3/2

Hejsan hoppsan för idag har jag inte gjort ett skit rent utsagt förutom att träna nu på kvällen. Rätt så långtråkigt har jag haft så har tillomed målat naglarna. Då är det illa! Det kanske kan va skönt inte vet jag. Juste va ut och gick direkt när jag vaknade med. Så har varit hurtig idag minsann. Very good!

Men imorrn blir det en fullspäckad dag iallafall from att jag vaknar tills läggdags. Ungdomsmottagning 12.30, klippning 15.00, sen fira Fredde som fyller år efter det och då blire smörgåstårta så jävla gott! Ska försöka hinna med att gå en sväng när jag vaknar med om det inte blir alltför sent bara och sen kan man ju alltid hoppas på lite sällskap till kvällen sen.

Nu sblire film lr nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0