23/2

Får väl bli ett inlägg då bara för att jag har så tråkigt för tillfället. Sucki.

Igår så tränade jag och sen efter det så kom Micke på kvällen och gjorde inget speciellt. Kollade film och så bara. Jag halvsov mest typ. Trött efetr träningen lixom och halvdålig sömn lr nåt! Mysigt iaf.

Idag var jag tvungen att stiga upp redan efetr 7 för att jag hade körlektion 8.30. Dryyygt. Ska nog ta en efetrmiddagslektion nästa gång haha. Det gick iallafall bra att köra (: Fick nåt motorstopp vilket berodde på att det var en ny bil så var väl inte van riktigt med den. Allting gick så lätt men den var kul att köra iaf! Bättre en seggolfarna.
Kom hem vid halv 12 och då hade sömntutan precis vaknat. Käka lite, kollade på lite OS, en film till och sen drog jag till stallet och mockade när han åkt hem. Och sen dess har jag inte gjort ett skit förutom att bakat negerbollar och failade rejält på dom. Råkade ha i 1 dl kaffe istället för 1 msk klantig som man är.... Haha, lyckat. Lite geggigt kan man säga men det löset sig rätt bra iaf till slut ;D

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt!

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0