18/2

Här sitter jag och har precis skickat iväg en ansökan om sommarjobb. Duktigt gjort av mig och mer ska det bli. Hoppas man får nåt bara för det skulle ju vara en fördel lixom, hehe. Men känns som att det kommer ordna sig just nu iaf. Visar sig hur det slutar sen om inte annat.

Annars idag har jag varit med Jossan och innan det så vakna jag hos Micke som jag fixat till frillan på med efter att vi lyckats vakna till hos honom.. För satan vad trött man blir av att somna vid halv 5. Vilket berodde på att vi skulle kolla på herrarnas hockey kl halv 2 på natten  eftersom att sverige spelade. Tur för dom att dom vann! Dock halvsov väl jag mig genom hela matchen typ, hehe. Men vad gör väl de?

Nu ska jag chilla vidare och sen kolla på Vampire diaries!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0