10/2

Okej.. den där bloggtorkan varade ju inte så länge om man säger så, heh. Nu skriver jag väl mest för att jag inte har nåt bättre för mig egentligen men ändå..

Idag har jag haft fetaste mensvärken hela förmiddan med ont i magen och ryggslutet. Så jävla jobbigt. Tur att ipren finns alltså! Sen när det gått över så var mamma jag ut o gick en sväng med en hund. Varit lite hundvakt idag med andra ord. Roligt att busa i snön med hundar, hih!
Kom hem käka lunch, duscha och sen var jag tvungen att dammsuga eftersom att hunden såklart satte sig på min matta och kliade sig.. KUL. Sen så hårar ju jag som en hund oxå så atteh det behövdes ju i vilket fall som helst.

På eftermiddan så åkte jag och pappa och övningskörde lite i Gävle och det gick bra. Mycket trafik dock men så äre. Innan det så l'ämnade jag in min satans dator igen så hoppas dom får ordning på skiten ordentligt nu en gång för alla!

Nu kom jag nyss hem från pumpen och hade hoppats på att få umgås medMicke ikväll men så verkar det inte bli. Saknar honom som ett as och det är bara typ lite mer än 2 dar sen jag träffa han. Dryg tjej.se.. Menne det är bara att gilla läget och så får jag stå ut nån dag till helt enkelt. Jobbigt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0