Vuxenpoäng!

Jag har nog samlat massa med vuxenpoäng under den förra veckan och nu med. Var nyss till banken och fixade med sparande och sånt som är nödvändigt. Känner mig himla vuxen just nu ;D  Yeah!

Helgen har för övrigt varit bra den med. Blev myskväll i fredags med älskling och sen i lördags var vi in till stan och shoppade loss lite och på kvällen sen så kom Lindis hit och vi prata skit,kolla på tv och bara degade efter den lilla incidenten som jag råkade ut för haha.

Och julhandlingen har gått rätt bra den med faktiskt! Nästan helt klar så det är ju awsome! Nu är det bara att fira 3 födelsedagar och sen äre jul, mysigt! Längtar till julen. Längtar även efter lite sol och värme så nu ska jag kolla lite solresor till nästa år tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0