Julshopping!

Nu är det snart jul och jag är näästan klar med alla julklappar. Så himla skönt då! Bara två saker kvar nu typ. Det sämsta med att handla julklappar är att dock att det är så svårt att veta vad man ska köpa och att man blir så satans pank efteråt, heh.. Ogilla. Men det är väldigt kul att ge bort julklappar och sånt så man får väl tänka så istället!

Måste bara fixa mig nåt att ha på mig på nyår och lite så nu så är det finemang sen. Fast än sålänge har jag ju ingen aning om vad jag ska göra på nyår heller, kanske blir hemma framför tvn? Ne.. hoppas inte det!

Annars så rullar det på.. snart händer det massa bra saker och på måndag skia jag börja provjobba på mitt nya jobb också så hppas dom gillar mig! Håller mina tummar för det :) Sen skulle det vara fint ifall lönen från mitt nuvarande extrajobb skulle komma någong j*vla gång också jag lever som en uteliggare för tillfället känns de som. Lite lagom sur man blir på sånt!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0