Söndag 11/4

Jag har precis kommit in efter en promenad i finvädret som var mer än behövlig så som jag floskat hela påsken och helgen. Men nu fåre va nog en gång för alla. Måste skärpa till mig! Tur att det är pump sen ikväll oxå. Det kommer bli sköönt.

Annars har helgen varit lugn. I fredags var det först pump på kvällen och sen kom Nicole och Annika över och vi hade myskväll och kollade på Talang och en sen kolla Annika och jag klart på en film med, Law Abiding Citizien. Sen i lördags (igår) så var Sandra, Josefine och Sanne hit ett tag. Vissa drack väl mer än andra och sen gick dom till Brorsans och jag gick och la mig för jag var inte på hugget direkt kände jag. Och Micke åkte ju till Tyskland i fredags morse så han har jag fått klara mig utan nu i ett par dar. Tur att han kommer hem imorrn säger jag bara för tusan vad jag saknar han nu.. Helt sjukt hur man kan sakna någon så mkt efter typ 2 dar.

Nu ska ajg vänta på att mina ägg är klara och sen ska jag till stallet en sväng och fixa med Jettan och kl två ska jag övningsköra med pappa och sen blir det kanske lite fika hos han. Awsome. Saknar han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0