Lördag

Igår följde jag med Micke, Mattis, Joel och Antony in till Uppsala på kvällen för att kolla på Rockkarusellen. Var final typ har jag för mig, jo så var det. Trodde dock att den lilla bilen skuölle rasa ihop ibland men det gick finte!
Vi kollade alltså på musik, spelade fotbollsspel, käka på MAX och sen gick vi till nån pub och frös halvt ihjäl på vägen dit och sen rullade vi hemåt och var hemme till 1 igen. Så det blidde en trevlig kväll och jag avr grym målis på spelet!

Idag kom Zacki in och väckte oss vid halv 8 och sen kunde jag inte somna om ordentligt. Drygt! Hoppas dock att jag kan få va hundvakt nästa vecka ändå, hihi. Mysigt isåfall!
Annars har jag klippt mamma och Tina, varit ute och gått och nyss kom Jossan och jag från Brorsans. Vi har varit och käka lite god mat så nu är jag så jävla mätt. Men skulle sitta fint med lite godis ändå. Har ju varit duktig nu och det är faktiskt lördag idag!

Jossan dyker väl över om en stund igen antar jag, yeah

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0