7/4

Hola!

Ligger i sängen och degar nu efter att ha varit på Arbetsförmedlingen som gick fort som vanligt. Så fick kliva upp vid halv 9 idag minsann men det gjorde inget eftersom jag var pigg ändå även fast jag inte sovit mer än 4-5 timmar. Finte!
Fick skjuts ner av bästa Micke så det var ju skönt. Hade ju varit lite drygt att gå från Tolfta lixom, heh.

Men iaf... I lördags var det ju inflyttningsfest hos Sofia och Patrich. Trevligt trevligt var det (: Träffa trevligt folk och dricka lite gott är aldrig fel.
Så söndagen sen var ju världens segaste dag hittills iaf. Låg typ i sängen hela dagen ungefär kan man säga.

Nana... har inte hänt så mkt mer lr jo i måndags var jag till Örbyhus och träffade Lindis och Vickan. Vi käkade på Gullans och bara pratade skit. Alltid lika kul att träffa Linda! Måste bli oftare. Va väl de de.. igår var en lugn dag.

Senare ska jag träffa min Josefine och sen blir det träning på kvällen. Underbart ska det bli och få svettas lite! En vecka sen sist nu. Lär ju ligga ordentligt nu till sommarn så att imorrn blir det en promenad oxå. Sen får vi se vart jag tar vägen i helgen. Kanske blir det en liten tripp bort från Tierp. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0