2/4

Ehm.... egentligen har jag nog inget att skriva här tror jag. Mer än att igår hade jag körlektion som gick himla bra faktsikt! Börjar könnas bra nu det här. MÅSTE BÖRJA PLUGGA PÅ RIKTIGT NU BARA!
Annars gjorde jag inte så mkt mer igår.

Var i stan i onsdags iaf och inhandlade mig ett par nya Converse, vita fick det bli. Sniggt! Fick med mig en tunika och en typ klänningsaktig sak hem oxå. Niice.

Idag har jag däremot ridit och varit ute och gått med mamma och spelat gitarr så nu är mina fingrar mörbultade! Och det är första gången i hela mitt liv som det ligger en gitarr i mitt rum oxå om ni ville veta lixom. Coolt tycker jag! Nana..... blir nog tv lr nåt sen och imorrn äre inflyttningsfest som gäller. Kul!

tjatja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0