Torsdag

Idag har jag jobbat och det gick bra idag. Skönt.

Fick ett mindre glatt samtal på lunchen av min älskade Josefine som var helt förstörd dock. Hon ringer och berättar att hon mist en vän. Att mista en vän måste vara bland det värsta som kan hända. Det är sånt som bara inte får hända lixom och ändå så händer det när man minst anar det. Väldigt svårt att veta hur man ska reagera och vad man ska säga i en sån situation alltså. Fick en chock typ och blev helt kall även fast jag inte ens har någon aning om vem hon var eller kände henne. Men den tjejen var iallafall lyckligt lottad som hade en vän som dig Jossan!<3
Det gäller alltså att ta vara på varenda sekund av livet för när man som minst anar det kan just den sekunden vara din sista.

Nu ska jag snart ut och gå med Annika och sen blir det Idol och efter det ska jag försöka läsa ut min bok som jag skulle lämnat in idag, ehe.




Kommentarer
Postat av: josefine

jag älskar dig!

2009-09-17 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0