Toooorsdag

Ja, igår var det bodypump igen på kvällen. Kul! Tog dock lite mindre vikt den här gången och det var nog rätt smart om man jämför med vilken sjuk träningsvärk jag fick sist. Så idag kan jag alltså gå som folk iaf. Men visst känns det och det ska de väl göra med men mest i ryggen den här gången  Sen jobbade jag på dagen igår oxå och det gick bra faktiskt. Fattar inte vad som hänt. Inte jobbat på 3 veckor lixom och har sålt 14 i tisdags och 17 igår. Klagar inte. Dock är det galet tråkigt. Men men, pengar!
Sen så köpte jag mig en svart typ skinnjacka igår med. Nice! Så nu måste jag hålla i mina money lite innan dom försvinner..

Jag. Vill. Åka. Utomlands. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0