Tisdag

Idag har jag slösat pengar. Först färgade jag håret hos syster på Fyris i de nya lokalerna och jag blev väl nöjd lixom. Sen hann jag med en repa på Vero Moda och bli ett par jeansleggings rikare innan jag stack till tåget. Och väl i Tierp så gick Annika och jag till skoenglunds och där hittade jag minsann mina nya vinterdojjer. Nice. Provade ett par lårhöga stövlar med när jag var där inne bara för att lixom och faktiskt så var dom snygga men jag hoppade dom... Men fan alltså vad coolt o ha ett par sånna egentligen! Yeah, de va den tisdagen de.
På kvällningen nu gick Annika och jag till Ica och köpte chips o dipp o trocadero för att sedan bänka oss framför Idol med det. Trevlans!
Nu blire jobb ons-tors och imorrn äre dags för Bodypump igen. Kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0