Slapp, slappare, slappast

Idag rann det verkligen över. Fattar inte att de ska vara så fruktansvärt jobbigt att sakna någon såhär mycket.. Helt galet lr så är det jag som är knäpp. Efter lite om och men så orkade jag ta mig till pumpen iaf och såhär efteråt är jag himla glad att jag gjorde det. Det behövde jag så jag fick rycka upp mig lite.
Men nu har jag duschat och ätit lunch/middag. Så snart blir det tvn med Idol och kanske en film efter det oxå. Folk tycker säkert jag är jättetråkig av mig men jag tycker det är så himla skönt att bara slappa och tare lugnt. Speciellt när det blivit höst o allt nu med. På sommaren är jag mer av en partymänniska när man kan va ute o ha kul o det är ljust o fint det gör att man blir pigg och glad. Då blir man lixom mer pepp på sånt till skillnad från hur det är på hösten. Yeye... och imorrn blir det stan med Nicole oxå om allt blir som det är tänkt! Niice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0