Segisdag

Idag har varit en seg dag. Vaknade vid 9 och läste lite och sen blev det en promenad med syster. Och fy vilken träningsvärk jag har fått för jag red igår, haha shit. Kom hem iaf, käkade frulle, duscha och sen gick jag till pappa en sväng och satt i solen. Skönt men galet varmt. Åhhh, jag vill bara åka utomlands........!!!

Nu sitter jag o gör ingenting och är äckligt mätt. Kvällen ser ut att bli lugn den med. Jag vill göra nåt men jag är inte sugen på att dricka lr nåt. Jag vill nog bara härifrån ett tag o inte behöva bry mig om nåt. Så less på den här hålan nu! Jag vill utomlands som sagt och jag vill vara med Micke NU! Kan inte nån bara ge mig en trisslott som det råkar vara 1 000 000 i vinst på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0